Hotaveljska grca



Super grča 2017/2018

Vse tiste, ki si želite dodatno motivacijo pri različnih športnih aktivnostih skozi celo leto, ki želite spremljati svoje dosežke v tekočem letu in doseči zastavljeno število točk, vabimo na rekreativno akcijo SUPER GRČA 2019.

Za dosego tega naziva je potrebno od zaključka lanske akcije do 25. 10. 2019 zbrati skupaj 100.000 točk.

Naziv SUPER GRČA je pogojen z uspešno opravljeno 25. HOTAVELJSKO GRČO (sezona 2019).

Naj vam bo SUPER GRČA v spodbudo in ne v breme. Nihče razen vaše vesti ne bo preverjal ali ste točke resnično osvojili.

Izpolnjen DNEVNIK AKTIVNOSTI oddajte ali še bolje − pošljite po e-pošti najkasneje do 25. 10. 2019 organizatorju, pri katerem so vam na voljo tudi vse dodatne informacije!

PRAVILA TOČKOVANJA

Točke si pridobivate s športnimi aktivnostmi po spodnjih pravilih in jih zapisujete v DNEVNIK AKTIVNOSTI.

  • POHODNIŠTVO _ PLANINARJENJE

Vsak osvojen hrib/gora šteje toliko točk, kot je njegova/njena nadmorska višina. Od izhodišča se morate povzpeti najmanj 350 višinskih metrov in najmanj toliko spustiti. Če ste se na eni turi povzpeli na dva ali več vrhov, se vam točke seštevajo le, če je bilo med vsakim vzponom najmanj 350 višinskih metrov spusta in najmanj toliko ponovnega vzpona. Udeležba na organiziranem pohodu, daljšem od 15 km, vam prinese 1000 točk, daljšem od 30 km pa 2000 točk, ne glede na višinsko razliko.

  • GORSKO KOLESARJENJE

Točkuje se kot planinarjenje. Vsak prevožen km pa šteje še dodatnih 5 točk. Najmanjša premagana višinska razlika je 300 metrov.

  • KOLESARJENJE

Vsak prevožen kilometer šteje 25 točk. Najkrajša razdalja je 15 km.

  • ROLANJE

Vsak prevožen kilometer šteje 50 točk. Najkrajša razdalja je 6 km.

  • TEK

Vsak pretečen kilometer šteje 100 točk. Najkrajša razdalja je 3 km.

  • SMUČARSKI TEK

Vsakih 10 minut teka na smučeh šteje 100 točk. Najkrajša razdalja je 3 km.

  • ALPSKO SMUČANJE

Poldnevno smučanje šteje 500 točk, celodnevno pa 1000 točk.

  • PLAVANJE

15 minut plavanja šteje 200 točk. Minimalni čas plavanja je 30 minut.

  • ORGANIZIRANE VADBE (aerobika, badminton, košarka, floorball …)

Za termin, ki mora trajati min. 60 minut, se šteje 400 točk (oz. 500 točk, če je vadba v programu ŠDMH).

Informacije in prijave:

Tone Mravlja (041/623-397), Cene Polajnar (041/250-614), Marko Peternelj (041/398-188)

e-mail: info@sdmh.si, www.sdmh.si